Teeninduskultuur või -kultuuritus?

Asukoht
SPARK Demo Narva mnt 3, Tartu
2019-10-09T15:00:00+00:00
Seminaril saad teada, kuhu ja mis suunas areneb teeninduskultuur. Miks on oluline teeninduskultuuri loomisele ja edasiarendamisele panustada? Mõistad, miks on ettevõtted, kes teeninduse kvaliteediga järjepidevalt tegelevad edukamad ning saad teada, mis on esimesed sammud teeninduskultuuri parendamiseks.

Üritus on osa ettevõtlusnädalast.


ESINEJAD
Triin Randloo, koolitaja ja konsultant
Triin on pikaaegse kogemusega turundus- ja kommunikatsioonitaustaga spetsialist. Viimased aastad on ta vastutanud BONBON Lingerie turundustegevuste eest Aasias, Skandinaavias ning Beneluxi regioonis. Eelnevalt on Triin töötanud Bestselleri Grupis, Viking Motorsis, Bastionis, Presshouse’is ja TV3s. Triin on läbinud jaeturu kaupluste teeninduse treeningprogrammi ning teeninduskultuuri kvaliteet on just see valdkond, millesse ta soovib panustada.

Carolin Aren, Caffeine kohviku juht

HINNAKIRI
Ettevõtlusnädala raames toimuv seminar on TASUTA, kuid vajalik eelregistreerumine.

NB! Kohtade arv on piiratud.
event image